Draugystės g. 19, KAUNAS

...greita informacijos apie įmonę paieška

  • Padidinti šriftą
  • Šrifto dydis p/nutylėjimą
  • Sumažinti šriftą

Įmonių gidas


UAB Žaliasis namas

UAB Žaliasis namas

Įmonės vieta pastate :

Draugystės g. 19
Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai El. svetainė
Kontaktinis asmuo: Valdas Deksnys
Telefonas: +37037451616 Faksas: +37037310246

Apie mus

UAB "Žaliasis Namas" įkurta 1995 metais . Iš pat pradžių bendrovės veikla buvo nukreipta į telekomunikacijų, informacinių sistemų  įrangos prekybą ir diegimą . Bendrovė tiesiogiai iš gamintojų importavo keliolika modelių bevirvėlaidžių ir laidinių telefonų faksų , kitos telekomunikacijų įrangos. Visa įranga buvo sertifikuota Radijo Dažnių Tarnyboje (dabar Radijo Ryšių Tarnyba).

Vėliau buvo paradėta projektuoti ir statyti vidaus ryšio sistemas įmonėse.Kleletas darbuotojų sėkmingai išlaikė mažasrovių tinklų projektavimo , statybos ir priežiūros egzaminus. Buvo gauti Aplinkos Apsaugos ministerijos statybos kvalifikaciniai pažymėjimai ir sertifikatai.

ES projektai

UAB „Žaliasis namas“ įgyvendino projektą ,,Konkurencingumo ir darbo našumo didinimas UAB“Žaliasis namas“, diegiant elektroninio verslo sprendimą“, projekto kodas Nr. VP2-2.1-ŪM-02-K-01-103, finansuojamą Europos Sąjungos struktūrinės paramos ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma - 197.455,00 Lt. I š jų skirtas finansavimas iš Regioninės plėtros fondo sudaro 96.760,00 Lt

Projekto tikslas: Siekti konkurencingumo ir darbo našumo didinimo diegiant elektroninio verslo sprendimą

Įgyvendinant projektą pasiekti sekantys rezultatai:

Atliktas elektroninės parduotuvės sprendimo įsigijimas ir integravimas.

Elektroninės komercijos sistema leidžia patogiau pristatyti savo prekes ir priimti užsakymus iš didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonių. Kadangi dažnai atsiskaitymas tarp tokių įmonių pagrįstas sutartimis, tai nekyla problemų dėl atsiskaitymų internetu.

Įmonei e-komercijos sistema padeda:

• sumažinti sąnaudas savo gaminių reklamai ir užsakymų priėmimui iš klientų;

• geriau aptarnauti savo klientus, leidžiant jiems greičiau ir pigiau užsakyti prekes, peržiūrėti savo užsakymus internete, sekti užsakymo vykdymo eigą.

Veikla tiesiogiai prisideda prie projekto rezultatų pasiekimo – elektroninio verslo sprendimų diegimo, siekiant optimizuoti UAB "Žaliasis Namas" įmonės veiklos procesus.

Atliktas specializuotu detalių optikos montavimui skaičiavimo ir užsakymo sistemos įsigijimas ir integravimas .

Specializuotu detalių optikos montavimui skaičiavimo ir užsakymo sistema – tai unikalus specialiai UAB „Žaliasis namas“ (atsižvelgiant į įmonės poreikius) sukurtas programinės įrangos paketas, kurio pagalba įmonė gali formuoti veiklos grafikus ir kontroliuoti remonto bei aptarnavimo darbus, tinkamai jiems pasirengti, įvertinant svarbią informaciją bei techninius dokumentus, susijusius su aptarnaujamu objektu ar produktu. 

Pagrindinės sistemos sudedamosios dalys:

• Gaminių asortimento registras;

• Užsakymų registras, klientų duomenų bazė;

• Gamybos apskaita;

• Darbuotojų registras ir darbo apskaita;

• Gamybos resursų sandėliai ir tiekėjų registras;

• Paruoštos produkcijos sandėliai ir logistika.

Gaminių registras aprašo įmonės gaminamos produkcijos asortimentą. Registre saugomi visi su gaminiu susiję duomenys. Iš gaminių, jų modifikacijų ir kiekio formuojami užsakymai, kurie išpildomi gamybos procese. Gaminys yra suformuojamas iš elementų, kurie turi savus, apibrėžtus pasirinkimus, leidžiančius konkretizuoti gaminį užsakymo metu. Gaminys aprašo resursų ir darbo sąnaudas, bei savikainą.

Užsakymų registre yra kaupiami užsakymų duomenys, informacija apie užsakymo gyvavimo ciklą. Užsakymas formuojamas imant duomenis iš klientų registro, konkretizuojant modelius esančius gamybos asortimento registre. Užsakymo pasekoje formuojamas gamybos lapas bei produkcijos logistika.Gamyba – svarbiausias įmonės veiklos aspektas. Informacinės sistemos pagalba ruošiami gamybos dokumentai, kuriais vadovaujasi dirbantieji. Sistema standartizuoja gamybinius procesus, pateikdama tikslią ir aiškią gamybinę informaciją užtikrina gamybos kokybę.

Atliktas darbo organizavimo ir planavimo sistemos įsigijimas ir integravimas.

Įdiegus sprendimą atsirado šios galimybės:

  • Sumažinti nuostolius keičiantis įmonės darbuotojams. Darbuotojų kaita neatsiliepi santykiuose su klientais. Darbuotojui pakeitus pareigas arba darbą, jo kontaktai ir pradėti darbai nebus užmiršti;

  • kaupti, sisteminti ir analizuoti informaciją apie esamus ir potencialius klientus;

  • planuoti klientų aptarnavimo veiksmus, kontroliuoti jų vykdymą;

  • visada matyti, kaip bendravote su pasirinktu klientu. Jis bus maloniai nustebintas, kad Jūs visada atsimenate, apie ką esate bendravę anksčiau;

  • vykdyti paieškas per įvykius, klientus, jų kontaktinius asmenis bei kitą informaciją;

  • Išvengti neaiškumų derinant detales jei su vienu klientu bendrauja keli vadybininkai, visi susitarimai bus fiksuojami sistemoje. 

Pagrindiniai sistemos privalumai:

  • Greitas ir lengvas kaupiamos informacijos pasiekiamumas: šiandieniniame versle laikas yra labai svarbus kriterijus, todėl sistema leidžia vadybininkui kuo greičiau pasiekti informaciją apie savo klientus. Informacija turi būti ne tik lengvai pasiekiama, bet ir aiški. Reikia sugebėti greitai surasti būtent tai, ko reikia. Tam tikslui sistema informaciją apie klientus leidžia sistematizuoti.

  • Darbo laiko panaudojimo optimizavimas.

Įdiegus sistemą, vadovai gali stebėti vadybininkų darbą, jų atliekamas užduotis, darbų aktyvumą, rezultatus. Tai veikia ir kaip skatinimas efektyviau dirbti patiems vadybininkams. Sistemoje esantis užduočių kalendorius padeda efektyviau susiplanuoti darbus. Kasdien susiplanuotos ir ekrane aiškiai išdėstytos užduotys parodo, kokius darbus ir kada reikia atlikti. Optimaliai paskirsčius savo darbo laiką, galima daugiau nuveikti, susitikti su didesniu kiekiu klientų, tuo didinant apyvartą. Be to, tai labai naudinga kontroliuojant vadybininkų darbą, organizuojant ir stebint pardavimų procesus.

Įgyvendinus projektą optimizuoti verslo procesai:

1. Pardavimų valdymas (Pardavimas, rinkodara);

2. Serviso valdymas (Tiekimas);

3. Klientų valdymas (Užsakymų priėmimas);

4. Žinių valdymas (Vartotojų aptarnavimas);

5.Finansų valdymas (Atsiskaitymai už paslaugas/prekes).


  

Paieška

Įmonės pagal abėcėlę


Teritorijos planas